Institucija Superbrands ima za cilj:
- da prepozna i nagradi vrhunske brendove proizvoda i usluga, kompanija i organizacija;
- da skrene posebnu pažnju na prednosti koje „brend“ nosi sobom: pretpostavku odgovornosti prema potrošaču u vezi sa kvalitetom, doslednošću, pouzdanošću i opštim „identitetom“ koji svaki brend označava;
- da promoviše brendiranje kao istaknutu funkciju marketinga.
Kriterijumi za dobijanje statusa Superbrand Serbia zasnovani su na tri glavne osobine brenda:
prepoznatljivost i ugled;
dugogodišnja doslednost i pouzdanost;
korporativna odgovornost, odnosno odgovorno poslovanje:
- tržište (kvalitet, cena i usluge)
- poslovni odnosi (zakonitost i transparentnost, poslovno okruženje i praksa)
- društvo (sponzorstva, kulturne i društvene inicijative)
- životna sredina (zaštita i ograničavanje negativnih uticaja).
U suštini Superbrands ima za cilj da prepozna i nagradi neumorne napore i stalne uspehe svih onih koji doprinose stvaranju, snabdevanju i promociji vrhunskih brendiranih proizvoda i usluga na domaćem i međunarodnom tržištu.