Superbrands Srbija poboljšava informisanost o delatnosti brendiranja i promoviše je putem utvrđivanja i određivanja vodećih međunarodnih i lokalnih brendova na srpskom tržištu. Kliknite na donje Superbrendove kako biste saznali njihovu priču o tome kako su uspeli u brendiranju.
Prvo izdanje Biblije brendiranja sa Superbrendovima predstavio je 55 nagrađenih brendova koji su se pridružili programu i iskoristili priliku da svoj uspeh promovišu u ovom luksuznom i obimnom ilustrovanom izdanju.
Luksuzna Biblija brendiranja prikazuje istorijat, razvoj i uspehe mnogih od najjačih brendova u Srbiji, usput otkriva i neke neverovatne i izuzetne stvari, a predstavlja i marketing menadžere koji stoje iza uspešnih brendova. Ovakvo luksuzno ilustrovano izdanje obično se naziva knjigom koja treba da se nađe na svakom stolu, jer zaista zahteva i zaslužuje pažnju zbog obilja informacija koje sadrži, kao i zbog lepote kojom odišu nadahnuti dizajn, fotografije jarkih boja i otmeni reklamni stil.
Više od 8.000 primeraka prvog izdanja distribuirano je i u zemlji (privrednim institucijama, naučnicima i univerzitetskim radnicima, stručnjacima za tržište, novinarima i javnosti) i u inostranstvu, svim zemljama koje imaju Superbrands. Ova moćna promocija obezbeđuje dokaze o izuzetnom statusu nagrađenih brendova za postojeće i buduće klijente, medije, dobavljače, investitore i zaposlene, i to širom sveta.